Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

«Rexona»-ի դավադրությունը

«Rexona»-ի դավադրությունը
13.11.2013 | 16:09

Սա դեզոդորանտ է։ Նրա նպատակը քրտինքի տհաճ հոտի փոխակերպումն է անուշ բույրի։ Գեղահաճ շշիկի առջևի մասում ֆիրմային նշանն է, անհրաԺեշտ բացատրությունները և պղպջակներ պատկերող մի հատված։ Հետին մասում մրջնատառ գրությունների մի ամբողջ զորաշար է, ցավոք, ուկրաիներեն։ Մի խոսքով հայտնի ֆիրմային մակնշումը ձգում է, և կանայք մեր հարգևոր այն սիրով ձեռք են բերում։ Հետո, հասկանալի է, նույնքան սիրատոչոր փորձում են վայելել սույն օծանելիքը։ «Rexona»-ի պարագայում դա անհնար է, քանզի տիկին Հասմիկը, ձեռք բերելով հոտամեկուսիչ հեղուկը ՎԱՍ (Խորենացու փողոց) սուպերմարկետից, սույն ամսի 8-ին մնաց ափիբերան. հեղուկը ֆշշաց, վերածվեց սպիտակ փրփուրի։ Այն անբույր էր և համառորեն կպչուն։ Մի խոսքով, արտավիժումից անմիջապես հետո նշյալ «օծանելիքը» վերածվում է ճերմակ, կպչուն և (բարեբախտաբար) բուրազուրկ մի խյուսի։ Բնականաբար, «օծանելիքային դավադրության» մեջ հայտնված տիկնայք փափկասուն և աղջիկները փոմփոշիկ ստիպված են խյուսը քերել և հեռացնել մարմնից։ Սա ընդամենը մեկ դեպք է, բայց չէ՞ որ հայոց շուկայում դավադրություն է ամենուր, օծանելիքը (այն էլ՝ հռչակավոր բրենդի ներկայացուցիչը, զորօրինակ՝ L’INSTANT MAGIC, XHUGOX և այլն) չի բուրում, օճառը չի մաքրում, ոջլասպան դեղն էլ նպաստում է ոջիլների, մորմերի և այլ տխմար արարածների բազմացմանը։ ( Իսկ քաղաքում համառ շշուկներ են շրջանառվում և հուշում են մեզ, որ այս ամենը կատարվում է մեր քթի տակ, այսինքն, սննդային, ապրանքատեսակային զեղծարարության մեջ թրծված որոշ շուկայասպան ծովահեններ նոր բարձունքներ են նվաճում, զի եթե կեղծված օղու մեջ այսուհանդերձ օղի հիշեցնող ինչ-որ բան կա, կամ եղծված կաթնաշոռում կաթ, այնուամենայնիվ, հնարավոր է հայտնաբերել, ապա հեղուկաքսուկային ոլորտում գնորդին մնում են դատարկ սրվակն ու շշիկը։ Մի խոսքով, ուշքի եկեք և գրոհի անցեք սպառողների շահերի պաշտպանությանը միտված պետական և հանրային կառույցներ, Ամանորը սարերի հետևում չէ։ Մի խոսքով, հարկ է, որ յուրաքանչյուր մաքրող-ախտահանող-պճնող հեղուկ հենց վաճառատանը փորձարկվի։ Ինքս դա կենսագործում են ամենուր, այսինքն, հենց վաճառատանը փորձարկում եմ օճառի զորությունը։ Արդյունավետությունը բացառիկ է։ Ի դեպ, սույն «Rexona»-ն գտնվում է խմբագրությունում և ցանկացողները, այդ թվում նաև՝ֆիրմայի ներկայացուցիչները, կարող են դրանով հիանալ լրագրողական մեր անհանգիստ միջավայրում։


Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2207

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ